Vi avslutter året med julestemning, aktiviteter og sosialt samvær. Det blir mulighet for både tradisjonelle juleaktiviteter og utendørs vintermoro dersom forholdene ligger til rette for det
Arrangementet er for vandrere, dvs. speidere født i 2011, 2012 eller 2013.
Mer info kommer